خرید عجیب نکونام، اولین خروجی استقلال شد. میلاد فخرالدینی ۳۴ساله که او را بیشتر با دعواهایش به یاد می‌آوریم تا درخشش فنی‌اش

فخرالدینی

همشهری آنلاین- میلاد فخرالدینی که در نیم‌فصل لیگ گذشته به استقلال پیوسته بود و حضور او در جمع آبی‌ها یکی از عجیب‌ترین خریدهای تیم در فصل گذشته قلمداد شد، حالا به عنوان اولین خروجی، تیم را ترک کرده تا اشتباه بودن آن خرید بیشتر به چشم بیاید.

خریدی که توسط شخص نکونام انجام شد و درست در روزهایی که سرمربی استقلال همه را به کارشکنی و سنگ‌اندازی در راه خرید بازیکن محکوم می‌کرد و با لجبازی از خیر استون اورونوف هم گذشته بود، این مهره ۳۴ساله آمد تا در سمت راست خط دفاعی جای کوین یامگای مصدوم را پر کند. البته جای یامگا توسط صالح حردانی پر شده بود و آمدن میلاد برای نشستن بر روی نیمکت و ایفای نقش ذخیره حردانی اتفاق افتاد. خرید پرحرف‌وحدیث نکونام در نیم‌فصل دوم ۳بار در ترکیب اصلی آبی‌ها به زمین رفت و ۵بار هم به عنوان یار جانشین دقایقی برای این تیم بازی کرد. او در بازی با فولاد مهره اصلی بود اما در همان دقیقه۴۵ و در فاصله میاتن دو نیمه جای خودش را به سامان تورانیان داد.

فخرالدینی طی ۳مسابقه‌ای که فیکس بود ۲۱۵دقیقه و طی ۵مسابقه‌ای که از روی نیمکت به زمین رفت هم ۵۲دقیقه برای آبی‌ها بازی کرد. این در حالی بود که او طی دور رفت در ۱۳مسابقه از ۱۵مسابقه آلومینیوم در زمین بود و ۲بار هم برای این تیم گلزنی کرد. میانگین نمرات این بازیکن ۳۴ساله در مجموع فصل ۶.۸۸ بود که او را در جایگاه یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال قرار داد. فخرالدینی از سال۱۳۸۸ که با مس کرمان وارد لیگ ایران شد تقریبا ۱۵سال به‌طور مداوم در این لیگ حضور داشته و در تیم‌های مس کرمان، تراکتور، استقلال، نفت تهران، گسترش فولاد و ذوب‌آهن بازی کرده است. او در این سال‌های اخیر بازی در تراکتور و استقلال را تکرار کرد اما در هیچ یک از این تیم‌ها موفقیتی به دست نیاورد.

کد خبر 865641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    3 0
    نکونام در گرفتن بازیکن خوب تبحر ندارد بر عکس گلمحمدی
    • محمد قُلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      0 0
      عزیزم نکو نام هر تیمی رفته چکار کرده تا دیر نشده بِره مربی تیم‌های خاکی محلی تا نوعی پیرمرد مُکَدِر نشوم بعد از ۶۶ سال مغرور وخودخواه
  • محمد قُلی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    خودش نکو نام زیادیه استقلال بزرگه برو مربی تیم‌های محلی زمین خاکی